محرم ...
حکمت باران دراین ایام میدانی که چیست؟ آب و جارو می زند بهرمحرم کوچه را سلام بر دوستان همراه و یاران همیشگی و عزیزم عذر خواهی میکنم از بابت تاخیرم و تشکر و قدردانی میکنم بخاطر اینهمه ابراز لطف و محبتی که شما عزیزان به بنده و دوستانم داشتید. به علت بروز مشکلاتی که برای یکی از دوستان نویسنده رخ داده بود در این مدت امکان پاسخ دهی به کامنت ها برایمان میسور نشد و لذا امکان لینک کردن وبلاگ هایی که شما با بزرگواری معرفی فرمودید بوجود نیامد . من از طرف خودم و بقیه دوستان از همه شما عذرخواهی میکنم و قول میدهم در اولین فرصت تمام وبلاگهای ارزشی و دینی رو به لیست وبلاگ ها اضافه کنیم. در آخر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام غم بار محرم و صفر از همه شما عاجزانه درخواست دعای خیر داریم. با تشکر از تمام شما همراهان رهرو دین نبی (ص) اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.